Szanowni Państwo!
Dziękujemy za dokonanie zakupu oferowanych przez nas elementów samochodowych układów zapłonowych. Dokładamy wszelkich starań by produkt, który oddajemy Państwu do użytkowania spełniał najwyższe normy technologiczne i jakościowe. W razie jakichkolwiek problemów i wątpliwości prosimy o kontakt z naszym konsultantem technicznym.
Zarejestruj dłuższą gwarancję
Zachęcamy do rejestracji dodatkowej rocznej gwarancji produktów oznaczonych logiem akcji "Zarejstruj dłuższą gwarancję". Akcja ta dotyczy silikonowych przewodów zapłonowych linii ProLine produkowanych przez firmę JANMOR Sp. z o.o. występujących w opcji z rdzeniem ferromagnetycznym (wire wound) oraz miedzianym. Rejestracji można dokonać najdalej 30 dni od daty zakupu naszego produktu.
Na wprowadzony przez Państwa adres e-mail wysłany został dokument potwierdzający udzielenie przez firmę JANMOR Sp. z o.o. 3-letniej gwarancji na zarejestrowany przez Państwa produkt. Proszę go wydrukować i zachować razem z dowodem zakupu. Dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiety.
Warunki gwarancji
Gwarancja dotyczy elementów samochodowych układów zapłonowych oferowanych przez firmę JANMOR Sp. z o.o. i jest ważna na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Firma JANMOR Sp. z o.o. udziela gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży sprzętu. Podstawą rozpatrywania gwarancji jest dostarczenie przez Reklamującego dowodu sprzedaży.
Firma JANMOR Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie oferowanego przez siebie towaru, pod warunkiem wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem i zobowiązuje się usuwać bezpłatnie wady ujawnione w okresie trwania umowy gwarancyjnej.
Termin dokonania naprawy wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy, termin może ulec wydłużeniu do 28 dni roboczych, gdy naprawa będzie wymagała sprowadzenia uszkodzonych podzespołów z zagranicy.
Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na wolny od wad w przypadku, gdy nie ma możliwości dokonania naprawy w ustalonym terminie.
Poprzez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez serwis firmy JANMOR Sp. z o.o. lub osoby upoważnione czynności o charakterze specjalistycznym właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją.
Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do firmy JANMOR Sp. z o.o. z całym oryginalnym wyposażeniem (w przypadku przewodów zapłonowych winien to być cały komplet). Zalecane jest dostarczenie sprzętu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku oryginalnego opakowania powinno to być opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. W przypadku braku oryginalnego opakowania firma JANMOR Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu.
Firma JANMOR Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za straty Klienta spowodowane brakiem możliwości korzystania z zakupionych urządzeń wskutek wykrycia ich wad i koniecznością dokonania naprawy a także za inne następstwa cywilnoprawne, spowodowane wystąpieniem wady w reklamowanym przedmiocie.
Naprawą gwarancyjną nie są objęte czynności związane z demontażem i ponownym montażem reklamowanego elementu układu zapłonowego i innych elementów osprzętu pojazdu.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji, przechowywania, konserwacji oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika a także uszkodzeń powstałych w przypadku losowym, takim jak: pożar, powódź, podczas transportu, itp. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady wynikające z przyczyn tkwiących w reklamowanym przedmiocie.
Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy serwisowej w okresie trwania umowy serwisowej w przypadku samodzielnych napraw i przeróbek oraz w przypadku niewłaściwego użytkowania sprzętu.
Gwarancja nie ogranicza ani nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową (Ustawa z dn. 27.07.2002, Dz. U nr 141 poz. 1176).